Η Άνοιξη έχει μπει για τα καλά και ο εγκλεισμός στο σπίτι έχει χαλαρώσει... Ίσως βγαίνεις πιο πολλές βόλτες,κάνεις ποδήλατο στην πλατεία, συναντάς 1..2 φίλους για να παίξετε, τηρώντας, πάντα τις προφυλάξεις που σου έχει πει η μαμά, για να είσαι ασφαλής και να μην κολλήσεις κορονοϊό.
Πώς αισθάνεσαι;
Χαρά, λύπη........
Τα συναισθήματα χωρίζονται σε όμορφα, θετικά συναισθήματα και άσχημα, αρνητικά συναισθήματα.
Παρατήρησε πολύ προσεκτικά τις εικόνες και μίλησε για τις φατσούλες που βλέπεις(Χρώμα, έκφραση, σχήμα χειλιών, σχήμα ματιών,χαρακτηριστικά κ.λ.π)

ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ:
- Συζητάμε με το παιδί για τα συναισθήματα που έδειξε ο ζωγράφος στην Συναισθηματικούλα και τα καλούμε να εντοπίσουν ποιες εικόνες του παραμυθιού απεικονίζουν διάφορα συναισθήματα.
- ζητάμε για κάθε συναίσθημα να μας βρίσκουν το αντίθετό του π.χ. αγάπη-μίσος, χαρά-λύπη, φόβος-γενναιότητα, θυμός-ηρεμία, κακία-καλοσύνη, ευτυχία-δυστυχία ,ντροπή-περηφάνια κ.λ.π.
- Βρίσκουμε παράγωγες λέξεις όπως αγαπημένος, αγαπητός, χαρούμενος, χαρωπός, φοβισμένος, φοβιτσιάρης, ντροπαλός, ντροπιασμένος κ.α.
- Σε χαρτάκια έχουμε γράψει συναισθήματα: έρχεται όμως το κακό ψαλίδι και κόβει τα αρχικά . Ευτυχώς όμως ξαναβρέχει και βρέχει γράμματα... τα παιδιά πρέπει να ξαναφτιάξουν το κουτσουρεμένο τους συναίσθημα βρίσκοντας από τα κομμένα χαρτάκια το αρχικό
- Ζωγράφισε εσύ τις δικές σου φατσούλες που δείχνουν συναισθήματα και αν θέλεις μοιράσου τη ζωγραφιά σου μαζί μας!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε ένα σχόλιο..