Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

Άνοιξη- Άρση του αποκλεισμού - Συναισθήματα



Η Άνοιξη έχει μπει για τα καλά και ο εγκλεισμός στο σπίτι έχει χαλαρώσει... Ίσως βγαίνεις πιο πολλές βόλτες,κάνεις ποδήλατο στην πλατεία, συναντάς 1..2 φίλους για να παίξετε, τηρώντας, πάντα τις προφυλάξεις που σου έχει πει η μαμά, για να είσαι ασφαλής και να μην κολλήσεις κορονοϊό.
Πώς αισθάνεσαι;
Χαρά, λύπη........

Τα συναισθήματα χωρίζονται σε όμορφα, θετικά συναισθήματα και άσχημα, αρνητικά συναισθήματα.
Παρατήρησε πολύ προσεκτικά τις εικόνες και μίλησε για τις φατσούλες που βλέπεις(Χρώμα, έκφραση, σχήμα χειλιών, σχήμα ματιών,χαρακτηριστικά κ.λ.π)











ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ στο παιδί το βιβλίο της Ε.Μουλάκη «η παλέτα των συναισθημάτων».






 ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ:
  •  Συζητάμε με το παιδί για τα συναισθήματα που έδειξε ο ζωγράφος στην               Συναισθηματικούλα και τα καλούμε να εντοπίσουν ποιες εικόνες του παραμυθιού απεικονίζουν διάφορα συναισθήματα. 
  •  ζητάμε για κάθε συναίσθημα να μας βρίσκουν το αντίθετό του π.χ. αγάπη-μίσος, χαρά-λύπη, φόβος-γενναιότητα, θυμός-ηρεμία, κακία-καλοσύνη, ευτυχία-δυστυχία ,ντροπή-περηφάνια κ.λ.π. 
  • Βρίσκουμε παράγωγες λέξεις όπως αγαπημένος, αγαπητός, χαρούμενος, χαρωπός, φοβισμένος, φοβιτσιάρης, ντροπαλός, ντροπιασμένος κ.α. 
  •  Σε χαρτάκια έχουμε γράψει συναισθήματα: έρχεται όμως το κακό ψαλίδι και κόβει τα αρχικά . Ευτυχώς όμως ξαναβρέχει και βρέχει γράμματα... τα παιδιά πρέπει να ξαναφτιάξουν το κουτσουρεμένο τους συναίσθημα βρίσκοντας από τα κομμένα χαρτάκια το αρχικό 
  • Ζωγράφισε εσύ τις δικές σου φατσούλες που δείχνουν συναισθήματα και αν θέλεις μοιράσου τη ζωγραφιά σου μαζί μας!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο..